Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY

 

obchodní společnosti UBUD INTERIER s.r.o., IČ: 27101193

   

se sídlem Černošice, Slovenská 1867, PSČ 25228

zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C

Objednávky - TEAKOVÝ NÁBYTEK

 

1. Kupující může objednávat zboží na základě registrace provedené na webové stránce www.ubud.cz nebo bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu. 

 

2. Objednávky se začínají zpracovávat co nejdříve po jejich přijetí. Po obdržení objednávky Vám e-mailem zpětně zašleme její potvrzení, případně upozornění na položky, které nejsou momentálně skladem. Pokud Vám nedojde potvrzující e-mail do 48 hodin, kontaktujte nás, prosím, telefonicky na čísle 602-433-007 nebo e-mailem na kontakt@ubud.cz.

 

3. Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetu jsou závazné.

 

4. Pokud je zboží skladem, je expedováno do týdne od data obdržení úhrady.

 

5. V případě, že zboží není skladem, je kupující informován e-mailem o nejbližším možném termínu dodání. Pokud kupujícímu náhradní termín dodání nevyhovuje, může od objednávky odstoupit.

 

6. Vyřízením objednávky se rozumí předání zboží přepravním společnostem. Veškeré zboží je dodáváno s daňovým dokladem a dodacím listem. Dodavatel si vyhrazuje právo objednávku zrušit v případě, že se zboží již nevyrábí, nedodává nebo se výrazným způsobem změnila jeho cena.

 

7. Kupující zasláním objednávky potvrzuje, že se před uzavřením smlouvy seznámil s těmito obchodními podmínkami.

 

8. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění jména, úplné adresy dodání a kontaktu na kupujícího.

 

9. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění jména, úplné adresy dodání a kontaktu na kupujícího.

 

10. Místem dodání zboží se rozumí adresa uvedená kupujícím v objednávce. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny a jeho následným převzetím.

 

11. Veškeré zboží je dodáváno s daňovým dokladem a dodacím listem. Zboží zůstává do úplného zaplacení majetkem prodávajícího.

Doprava zboží

 

1. Doprava interiérového teakového nábytku a zahradního nábytku je po území ČR a SR zpoplatněna dle ceníku přepravních služeb. Po obdržení objednávky Vám navrhneme nejlepší řešení přepravy zboží a sdělíme konečnou cenu dopravy. Doprava bytových doplňků nad 5000,- je zpoplatněna dle ceníku přepravních služeb je odvislá na vzdálenosti a hmotnosti zboží, jinak je zpoplatněna částkou 160,- Kč. 

 

Vrácení zboží a reklamace

 

1. Kupující spotřebitel má právo dle § 1837 zák. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. 

 

2. Podmínky pro vrácení peněz:

- zboží musí být nepoškozené, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním neporušeném obalu, schopné dalšího prodeje,

- zboží musí být odesláno do 14 dnů (určující je datum odeslání),

- zásilka musí být bez dobírky, u zásilky musí být přiložena originální faktura.

 

3. Po obdržení vráceného zboží prodávající obratem zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem. Kupující je povinen uhradit veškeré expediční náklady. Prodávající tudíž vrátí peníze za zboží minus náklady na dopravu. Kupující nemůže odstoupit podle odstavce 7 od kupní smlouvy na dodávku zboží speciálně upraveného nebo vyrobeného přímo podle přání spotřebitele. V případě, že z nějakého důvodu posíláte zboží zpět, prosíme o písemné odůvodnění, jaké jsou důvody a případně, zda chcete zboží vyměnit či vrátit peníze. Dodavatel se zavazuje vaší reklamaci vyřešit v co nejkratší možné době.

 

Odpovědnost za vady

 

1. Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním, vady způsobené nevhodným způsobem ošetření, neodbornou montáží, jakož i vady způsobené kupujícím po převzetí zboží. Vadou zboží není obvyklý barevný rozdíl a rozdíl ve struktuře přírodních materiálů (např. kůže, dřevo, dýha), textilních a umělých materiálů (např. drobné odchylky ve vzorech a tónech barev u látek). Vadou dále nejsou rozdíly rozměrů u čalouněného nábytku v rámci tolerancí, které připouštějí příslušné technické normy platné na území České republiky. Vadou také nejsou také malé praskliny či křivení, jelikož se jedná o přirozenou vlastnost, reklamace vztahující se na tyto změny jsou zamítány. Jen v extrémních případech, kdy se nábytek následkem prasklin či křivení stal zcela nepoužitelným, je reklamace považována za oprávněnou. Defektní části jde vyměnit bez úhrady. Kupující nemá právo uplatnit reklamaci na vady, na které byl prodávajícím v době uzavření smlouvy upozorněn (např. zlevněné zboží z výprodeje) a za které dostal patřičnou slevu. Prodávající odpovídá kupujícímu za vady, které se projeví jako rozpor s kupní smlouvou po převzetí zboží v záruční době (záruka). Faktura za zboží slouží současně jako záruční list. Prodávající si vyhrazuje právo na drobné technické změny prodávaného zboží.

 

2. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí, není-li uvedeno jinak, to se však netýká věci prodávané za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána.

 

Reklamace

1. Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s právním řádem platným v ČR.

 

2. Zboží lze reklamovat u prodávajícího dle podmínek reklamace na emailové adrese nebo telefonicky.

 

3. Kupující je povinen při převzetí zboží bez zbytečného odkladu a nejpozději do 3 dnů od dodání zboží prohlédnout a o případných jištěných vadách okamžitě informovat prodávajícího.

 

4. Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit písemnou formou a přiložit k reklamovanému zboží. Popíše, o jaké vady se jedná a jak se projevují.

 

5. K reklamaci je nutno předložit kopii faktury a doklad o dodání a zaplacení zboží, jehož vady jsou reklamovány.

 

6. Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do pěti dnů od obdržení reklamace o způsobu jejího vyřízení.

 

7. Dále je nutné, aby kupující v případě, že prodávajícímu zasílá vadné zboží k reklamaci jej zaslal kompletní tak, jak jej převzal od prodávajícího, tedy v originálním obalu, nebo obalu odpovídající kvality a včetně všech součástí dodávky. Dopravce neručí za špatně zabalené zásilky. Výrobce obvykle neuznává záruku u zboží poškozeného při přepravě, i když se závada projevila před transportem. Na reklamace vad způsobených přepravou zboží v nedostatečném obalu nebude brán zřetel.

 

8. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím.

 

Ochrana osobních dat

 

V rámci plnění objednávky zpracováváme vaše osobní údaje v tomto rozsahu: jméno, bydliště, platební historie. Všechny tyto osobní údaje potřebujeme k tomu, abychom s vámi vůbec mohli uzavřít kupní smlouvu a řádně vám doručit zakoupené zboží. Na základě tohoto právního důvodu tedy zpracováváme údaje fakturační a doručovací.

Na základě vašeho souhlasu vám zasíláme e-mailová obchodní sdělení. Z odběru obchodních sdělení se můžete snadno odhlásit tím, že si upravíte nastavení svého uživatelského profilu nebo nás kontaktujete na telefonu či emailu. V rámci zpracování vašich osobní dat máte následující práva:

Právo na přístup

Máte právo vědět, jaké údaje o vás zpracováváme, za jakým účelem, po jakou dobu, kde vaše osobní údaje získáváme, komu je předáváme, kdo je mimo nás zpracovává a jaká máte další práva související se zpracováním vašich osobních údajů, přičemž první kopii vám poskytneme bezplatně a další kopie již s poplatkem. 

Právo na opravu

Pokud zjistíte, že osobní údaje, které o vás zpracováváme, jsou nepřesné nebo neúplné, máte právo na jejich opravu nebo doplnění. 

Právo na výmaz

Vaše osobní údaje bez zbytečného odkladu vymažeme, pokud je již nepotřebujeme pro plnění smlouvy, odvoláte souhlas s poskytnutím údajů pro zasílání obchodní sdělení. Toto právo se neuplatní v případě, že zpracování vašich osobních údajů je i nadále nezbytné pro splnění naší právní povinnosti (např. Archivace). 

Právo na přenositelnost

Máte právo získat od nás všechny vaše osobní údaje, které jste nám poskytli. Vaše osobní údaje vám poskytneme ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu. 

Právo vznést námitku proti zpracování

Právo na přístup

Máte právo vědět, jaké údaje o vás zpracováváme, za jakým účelem, po jakou dobu, kde vaše osobní údaje získáváme, komu je předáváme, kdo je mimo nás zpracovává a jaká máte další práva související se zpracováním vašich osobních údajů. Právo na opravu

Právo na výmaz

Vaše osobní údaje bez zbytečného odkladu vymažeme, pokud je již nepotřebujeme pro účely, pro které jsme je zpracovávali nebo pokud odvoláte souhlas se zpracováním osobních údajů, přičemž se jedná o údaje, k jejichž zpracování je váš souhlas nezbytný. 

Právo na omezení zpracování

Právo na přenositelnost

Vaše osobní údaje vám poskytneme ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu. Abychom mohli na vaši žádost údaje snadno převést, může se jednat pouze o údaje, které zpracováváme automatizovaně v našich elektronických databázích. 

Právo vznést námitku proti zpracování

Právo podat stížnost

Máte právo podat stížnost na zpracování vašich osobních údajů u příslušného dozorového úřadu. 

 

 

 

 

 
ProdejnaOtevřeli jsme pro Vás novou maloobchodní prodejnu teakového nábytku na okraji Prahy v Černošicích.
 
RealizacePokud Vás zajímají fotografie z našich realizací, navštivte naši fotogalerii a nechte se inspirovat.
 
Přihlásit se k odběru novinekZajímají vás novinky našeho obchodu? Přihlašte se k odběru našeho newsletteru na této stránce